Mobility-videosarja: Yläselkä, rinta ja ojentaja Jaksossa 17 käydään läpi kolmen kohdan venyttelyrutiini, jolla voit parantaa overhead-asentoasi. Katso video!

BoxiMedian Mobility-videosarjassa käydään läpi erilaisia liikkuvuusharjoitteita. Liikkuvuusharjoitteiden avulla urheilija voi parantaa omaa kokonaisvaltaista suoritustaan niin crossfitissä kuin muissakin urheilulajeissa.

Jaksossa #17 fysioterapeutti Teemu Suomalainen esittelee kolmen kohdan venyttelyrutiinin, jolla voi parantaa mm. overhead-asentoa:

Voit katsoa viimekertaisen jakson täältä.

Videosarjan tehtävä on innostaa kaikkia liikkujia ja muistuttaa kehonhuollon tärkeydestä. Videoissa ei ole tarkoituksena käydä läpi koko kehon anatomiaa juurta jaksaen, vaan perehtyä perusasioihin muutaman täsmäesimerkin avulla. Tällä tavoin kannustetaan urheilijaa itseään tutustumaan omaan liikkuvuuteensa ja sen kehittämiseen. Esimerkkiliikkeet pyritään pitämään yksinkertaisina ja helposti toteutettavina.

YouTubesta löydät lisää erilaisia kehonhuoltovideoita, joita kannattaa myös käydä aktiivisesti seuraamassa.

Teemu Suomalainen on koulutukseltaan fysioterapeutti ja erikoistunut alaraajoihin. Teemu harjoittaa fysioterapiaa Turun keskustassa, osoitteessa Brahenkatu 12, 7 krs. Ota Teemuun yhteyttä: teemusuomalainen92@gmail.com / www.finsole.com

Mainospaikka

Tarjoamme palveluitamme evästeiden avulla. Lue lisää

Käytämme BoxiMedian verkkosivuilla evästeitä parantaaksemme kävijöiden käyttökokemusta sekä viestinnän kohdentamista varten. Käytämme evästeitä myös tilastollisiin tarkoituksiin sekä mittaamaan verkkosivujen liikennettä. Kerättävät tiedot ovat anonyymejä eivätkä sisällä mitään henkilökohtaisia tietoja käyttäjästä kuten nimeä tai sähköpostiosoitetta.

Sulje